سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
نشست خبری قائم مقام سازمان مدارس صدرا

حوزه/ قائم‌مقام سازمان مدارس دولتی صدرا، گفت: مدارس صدرا یک مدرسه دولتی بر اساس سند تحول بنیادین است که در تلاشیم الگوی مدارس دولتی شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام‌ محمد حامد مبینی قائم‌مقام سازمان مدارس دولتی صدرا در نشست خبری که امروز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: طی کارشناسی سه ماهه صورت گرفته برای سال تحصیلی پیش‌رو، رشته‌های انسانی و ریاضی متناسب با ظرفیت شهرستان‌ها به مدارس صدرا اضافه شده است.

وی افزود: مدارس صدرا، مدارس دولتی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هستند که به‌صورت دولتی اداره می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۳۲۰۰ کادر فرهنگی در مدارس صدرا فعالیت می‌کنند، یادآور شد: ۱۹۷ مدرسه صدرا در ۲۸ استان و ۱۰۴ شهرستان فعال می‌باشند، که این مدارس شامل ۹ مدرسه ابتدایی، ۵۹ مدرسه متوسطه اول و ۱۲۹ متوسطه دوم است و امسال هم ۱۵ مدرسه در متوسطه اول و دوم به این تعداد اضافه خواهدشد.

قائم‌مقام سازمان مدارس دولتی صدرا، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۸ هزار و ۱۸۴ دانش‌آموز در مدارس صدرا تحصیل کردند، خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزان مدارس صدرا در سال تحصیلی جاری به بیش از ۲۰ هزار نفر ارتقا پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام‌ مبینی، به دلایل استقبال والدین از مدارس صدرا اشاره کرد و افزود: در برخی مدارس متوسطه اول، بالای ۵۰۰ نفر پیش ثبت‌نام داشتیم.

قائم‌مقام سازمان مدارس دولتی صدرا، تصریح کرد: مدارس صدرا یک مدرسه دولتی بر اساس سند تحول بنیادین است و در تلاش هستیم که الگویی شویم تا سند تحول اجرا شود و در این راستا در حال تهیه مدرسه تراز انقلاب اسلامی و ایجاد الگوی عملیاتی در مدارس با همکاری مدیران مدارس صدرا هستیم و در تلاشیم که الگوی مدارس دولتی شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha